Kaj imata skupnega igra prelivanja in čustvovanje?
Ko se otrok skozi igro uči prelivati iz enega lončka v drugega, nam je jasno, da lahko pričakujemo polivanje. Potreboval bo veliko izkušenj (ne razlage, ampak izkušenj), da bo razvil občutek za prelivanje.
Enako velja za prelivanje čustev. Ko se otrok uči izražati čustva, lahko pričakujemo, da bo 'polival'. Da ji bo začel izražati na učinkovitejši način, potrebuje izkušnje.
Veliko se že govori, kako pomembno je, da odrasli otroku stojimo ob strani in držimo prostor, da izprazne svoje čustvene skodelice.
Ravno tako je pomembno, da otroku pomagamo polniti čustvene skodelice z našo ljubečo pozornostjo, cartanjem, uživanjem v otrokovi družbi.
Eden izmed načinov za polnjenje čustvene skodelice je držanje prostora za otrokovo igro, ko ga opazujemo, kako se igra.
Ob tem se otrok počuti varno, ve, da so njegovi interesi pomembni in da je to, kar njega izpolnjuje, vredno pozornosti.